Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler
Şefin Tarifleri

Translate

İzleyiciler

Bu Blogda Ara

10 Ocak 2023 Salı

Orman Kebabı Tarifi

  • 500gramdana kuşbaşı eti(ya da kuzu kuşbaşı)
  • 2adet orta boysoğan
  • 2adethavuç
  • 2adetpatates
  • 1yemek kaşığısalça
  • 2yemek kaşığıtereyağı
  • 2yemek kaşığıun
  • 3yemek kaşığızeytinyağı
  • 1kasebezelye(konserve)
  • 1çay kaşığıtuz
  • 1çay kaşığıkarabiber
  • 1tatlı kaşığıkekik
Orman Kebabı Tarifinin Pişirme Önerisi
Kısık ateşte pişiyor olması çok önemli

Orman Kebabı Tarifi Nasıl Yapılır?

  1. Kuşbaşı etleri 1 yemek kaşığı zeytinyağı ve 2 yemek kaşığı un ile karıştırın.

    orman-kebabi-adim-1
  2. Teflon bir tencerede kalan 2 yemek kaşığı zeytinyağı kızdırıp üzerine etleri atıp kavuralım.

    Etler suyunu çekince bir tabağa alın.

    orman-kebabi-adim-2
  3. Aynı teflon tencerenin içinde büyükçe doğradığınız soğanları kavurun. Bu aşamada dilerseniz biraz daha zeytinyağı ekleyebilirsiniz.

    orman-kebabi-adim-4
  4. Daha sonra üzerine doğradığınız havuçları atıp kavurmaya devam edin.

    orman-kebabi-adim-5
  5. Son olarak patatesleri ekleyip kavurmaya devam edin.

    orman-kebabi-adim-6
  6. Malzemeler kavrulunca etleri, 1 yemek kaşığı salçayı ve 1 yemek kaşığı terayağı ekleyip kavurun.

    orman-kebabi-adim-7
  7. Üzerini geçecek kadar sıcak su ekledikten sonra tuzunu ve karabiberini de ekleyip etler iyice yumuşayana kadar pişirin.

    orman-kebabi-adim-8
  8. Etler iyice yumuşadıktan sonra bezelyeleri ekleyin. Etlerin iyice pişip pişmediğini mutlaka kontrol edin.

    orman-kebabi-adim-9
  9. Kalan 1 yemek kaşığı terayağında bolca kekik kavurup yemeğin üzerine gezdirin.
    orman-kebabi-adim-10
  10. Yemeğinizi ocaktan alın. Dilediğiniz gibi servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.
    orman-kebabi-adim-11

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı *Evinizle ilgili Pratik Bilgiler*Orman Kebabı Tarifi *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı