Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler
Şefin Tarifleri

Translate

İzleyiciler

Bu Blogda Ara

26 Şubat 2016 Cuma

Zeytinli, Peynirli Ekmek Tarifi

Aslında bu tarifi evinizde artan peynirleri, yeşillikleri ve zeytinleri kullanarak yapabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum, hem artan malzemelerim değerlenmiş oluyor hem de daha lezzetli bir ekmek ortaya çıkıyor.Zeytinli, Peynirli Ekmek Tarifi

Malzeme Listesi

  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı sıvı yağ (içine koyacağınız peynir yağlıysa eğer yarım bardak sıvı yağ koyun)
  • 1 su bardağı süt
  • 3 su bardağı un
  • 2 su bardağı ufalanmış peynir
  • 1/2 demet dereotu ya da maydanoz
  • 1 su bardağı siyah ya da yeşil zeytin
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 çay kaşığı tuz (peyniriniz tuzsuzsa 1 tatlı kaşığı koyabilirsiniz)

Hazırlanışı

Adım 1

Derin ve geniş bir kapta yumurtaları kırın ve iyice çırpın.

Adım 2

Sıvı yağ ve sütü ilave edip, çırpmaya devam edin.

Adım 3

Un, kabartma tozu ve tuzu ayrı bir kapta iyice karıştırıp sıvı karışıma ilave edin. Hepsini birden tekrar çırparak karıştırın.

Adım 4

Peynir, yeşillik ve zeytini ekleyip spatula ile karıştırın.

Adım 5

Dikdörtgen fırın kabınızı yağlayıp karışımı içine dökün ve 180 derecede ısınmış fanlı fırında 40-45 dakika pişirin.
 


Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besin
ler Vejetaryen Mutfağı *Evinizle ilgili Pratik Bilgiler**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı