Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler
Şefin Tarifleri

Translate

İzleyiciler

Bu Blogda Ara

25 Mayıs 2024 Cumartesi

Mısır Unlu Kurabiye Tarifi

Mısır Unlu Kurabiye Tarifi

İçin Malzemeler

  • 2 adet yumurta
  • 1/2 (yarım) paket margarin
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 7 yemek kaşığı şeker
  • 4 yemek kaşığı mısır unu
  • 1 adet kabartma tozu
  • Alabildiği kadar un (4-4.5 su bardağı)

Süslemek için;

  • Ceviz ya da tozşeker

Mısır Unlu Kurabiye Tarifi Nasıl Yapılır?


  1. İki yumurtanın birinin akı ayrılır, üzerini süsleme için kullanacağız. Margarin oda sıcaklığın da olacak ben terem yağ ya da becel tercih ediyorum.
  2. Sırasıyla malzemeler koyulur. Unu kontrollü koyalım benim dört su bardağı yeterli oldu. Güzelce yoğuralım.
  3. Ben yuvarlak şekil verdim üstüne bıçakla çizik attım. Yumurtanın akına bulayıp toz şekere buladım. Zevkinize kalmış ben yarısını kakolu yaptım arzu ederseniz hepsini kakaolu ya da hepsini sade yapabilirsiniz.
  4. İsterseniz üzerini cevizli süsleyebilirsiniz. Hatta denemek için 2-3 tanesini keçiboynuzu tozu ile karıştırarak yaptım o da çok lezzetli oldu.
  5. 180° fırında 20-25 dk kontrollü olarak pişirelim. Sıcak fırına koyalım. Afiyet olsun
Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı *Evinizle ilgili Pratik Bilgiler**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı