Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler
Şefin Tarifleri

Translate

Bu Blogda Ara

20 Ağustos 2016 Cumartesi

EY YAPIMI PEYNİR

Gönderen okuyucumuza teşekkür ederiz.:)

''TARİFİ: 1 kilo süte 3 çorba kaşığı sirke hesaplaması ile yaptim.
5 kilo süte kaynarken 15 corba kaşığı sirke koyup sütü kestirdim. Tortulama başladı. Yeşil suyu ayrıştırma oldu
ve tülbentden süzdüm tulbenti sıkıca bağlayıp süzgeçin aldina bir kap koyup peynirin uzerinede ağırlık koyarak bir gece Buzdolabında beklettim sabah peynrim hazırdı. Sonra bir miktar kaynamis suya kaya tuzu atıp soğuyunca kalan peynir altı sudanda ekleyip kovanoza yerlestirdim ve salamura suyunu ilave edip ağzını kapatıp dolaba kaldırdım. Harika oldu''

Hemen denenmeli çok kolay bir tarif. Evde sağlıklı peynirimizi kendimiz yapalım :)

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı *Evinizle ilgili Pratik Bilgiler**EY YAPIMI PEYNİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı