Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler
Şefin Tarifleri

Translate

Bu Blogda Ara

14 Şubat 2014 Cuma

Dondurulmuş Besinler Zararlı mı?

 
 Son yıllarda çok fazla tüketilmeye başlanan dondurulmuş gıdalar hakkında kısa bilgiler bulabileceğiniz bir yazı hazırladım sizlere.
Özellikle çocuklar için çok sakıncalı olduğunu düşündüğüm dondurulmuş gıdaları tüketmek zorundamıyız ayrıca eskiden olduğu gibi donrumadan sebzeleri ve meyveleri mevsiminde ve
zamanınd atüketmeyi neden denemiyoruz.Yurt dışında çok daha yaygın olan dondurulmuş gıda tüketimi malesef son yıllarda ülkemizde de çok fazla kullanılmaya başlandı.Ben özellikle dikkat ediyorum elimden geliyorsa kendim hazırlayıp yapmayı tercih ediyorum açıkçası dondurulmuş gıdaların kullanılması taraftarı değilim.En yakın arkadaşlarım patates kızartmasını bile hazır patates ile yapıyorlar 2 patates soymak bu kadar zormu geliyor insanlara açıkçası anlam veremiyorum.

Sağlık yönünden uzmanalrında tavsiyelerine uymak gerektiğini düşünüyorum ve mümkün olduğunca dondurulmuş gıdalardan uzak durmalıyız diyorum.Siz siz olun mecbur kalmadıkça bu tür gıdaları kullanmaktan kaçının elinizden geliğince kendiniz hazırlamaya çalışın yemeklerinizi.Çocuk sağlığında çok daha fazla zararı olduğunu düşünürsek bu dondurulmuş gıdaların en azındna çocuklarımıza hazır dondurulmuş yiyecekler yedirmekten kaçınalım.

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı *Evinizle ilgili Pratik Bilgiler**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı